ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε., μέλος του Ομίλου ΟΠΑΠ, έχει ως θεμελιώδη στόχο και βασική αρχή τη συνετή συμμετοχή στα παιχνίδια της, αποκλειστικά από ενηλίκους. Στο πλαίσιο αυτό, εφαρμόζει ειδικό πρόγραμμα προστασίας του κοινού από την χωρίς μέτρο συμμετοχή στα τυχερά παιχνίδια που διαχειρίζεται.

Παράλληλα, ο ΟΜΙΛΟΣ ΟΠΑΠ ως μέλος της European Lotteries, έχει δεσμευτεί να εφαρμόσει σε όλες τις εταιρείες του συμπεριλαμβανομένης και της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε., πλαίσιο πιστοποίησης για το «Υπεύθυνο Παιχνίδι», που έχει θεσπιστεί για την προστασία των παικτών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συγκεκριμένα, η ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε. λαμβάνει τις εξής πρωτοβουλίες:

Γραμμή βοηθείας 1114: Με χορηγία της ΟΠΑΠ Α.Ε. λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης και τηλεσυμβουλευτικής υπό την αιγίδα του προγράμματος ΚΕΘΕΑ-ΑΛΦΑ. Η γραμμή βοηθείας 1114 έχει στόχο την ενημέρωση και την παροχή βοήθειας για τα ζητήματα που δημιουργεί η προβληματική ενασχόληση με τον τζόγο στους ιδίους τους παίκτες, τα μέλη της οικογένειάς τους και τα φιλικά τους πρόσωπα.
Διενεργεί σεμινάρια εκπαίδευσης των πρακτόρων της ΟΠΑΠ Α.Ε. και ενημερώνει τους συνεργάτες της στα λοιπά σημεία πώλησης όπου διαθέτει τα προϊόντα της, προκειμένου να μπορούν να εντοπίζουν στοιχεία εθιστικής συμπεριφοράς και να ενημερώνουν τους παίκτες εκείνους που χρειάζονται βοήθεια από ειδικούς.

Θέτει αυστηρό περιορισμό στα πρακτορεία της ΟΠΑΠ Α.Ε., απαγορεύοντας σε νέους κάτω των 18 να παίζουν παιχνίδια της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΧΕΙΑ Α.Ε. και δεσμεύει τους συνεργάτες της στα υπόλοιπα σημεία πώλησης να μην χορηγούν τα προϊόντα της σε νέους κάτω των 18.

Σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου του Παιγνίου των Κρατικών Λαχείων, απαγορεύεται η πώληση λαχείων σε ανηλίκους. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να καταγγείλετε κάποιο περιστατικό απαιτείται η συμπλήρωση του ειδικού εντύπου της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε.

 Για διευκρινίσεις μπορείτε να καλέσετε από σταθερό στο 800 800 5000 (γραμμή χωρίς χρέωση) ή από κινητό στο 210 579 8500».

Αποθαρρύνει τους πράκτορες της ΟΠΑΠ Α.Ε. και τους λοιπούς συνεργάτες της από την «επιθετική» πώληση των προϊόντων της (π.χ. ανταλλαγή κερδισμένων δελτίων με νέα δελτία, κλπ) σε πελάτες.
Χρηματοδοτεί την διενέργεια ανεξάρτητης έρευνας για την αποτύπωση του τοπίου συμπεριφορών του κοινού στην Ελλάδα αναφορικά με τα τυχερά παιχνίδια.
Σχεδιάζει και υλοποιεί την προϊοντική της επικοινωνία σύμφωνα με τις διεθνείς πρακτικές της Υπεύθυνης Διαφήμισης και Μάρκετινγκ.